אישה עובדת על הלפטופ שלה

תשתית? ספק? מה זה ומה ההבדל ביניהם?

שתפו בכל הכוח
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

כל מי שנתקבל בבעיית גלישה באינטרנט שלו מרגיש לרגע כאילו מישהו לקח לו את החמצן. אנחנו הרי תלויים כל כך ברשת האינטרנט! זה נכון שיש אנשים שעושים שימוש בעיקר לבילוי והנאה באינטרנט, אך בפועל, בימינו עבור עוד ועוד אנשים האינטרנט מהווה את כלי העבודה הראשי. לכן נשאלת השאלה: מה עושים כשיש בעיה כלשהי בגלישה באינטרנט שלנו? האם עלינו להתקשר לספק? לבדוק את התשתית? מה זה בכלל ומה ההבדל ביניהם? אם גם אתם, כמו רבים אחרים, מתלבטים לגב הסוגיה הזאת, דעו שאתם לא לבד. 

תשתית? ספק? מה זה ומה ההבדל ביניהם ואל מי צריך לפנות? 

אם ננסה לענות על השאלות הללו במשפט אחד, אנחנו נראה שהתשתית למעשה מחברת בין המחשב הביתי של כל אחד מאתנו ובין השרתים השונים. בהמשך, אחרי החיבור החשוב הזה, הספק למעשה הוא זה שמנתב אותנו לאתרים שבהם אנחנו רוצים לגלוש. במילים אחרות: התשתית היא כמו רשת הכבישים ואילו הספק הוא כלי התחבורה שבעזרתו נוכל להגיע מנקודה אחת לשנייה. בבואכם לבחור איזו תשתית אינטרנט אתם רוצים לבחור, כדאי יהיה לשים לב מה מציעים לכם. למשל, האם מדובר על תשתית של אינטרנט עד 100MB? או שאולי מדובר על תשתית הרבה פחות גדולה וחזקה? כאמור, יש משמעות לכל הפרטים האלה כי בסופו של דבר הם אלה שישפיעו על חוויית הגלישה. כאשר יש תקלה כשלהי באינטרנט צריך לעצור ולהבין: האם התקלה נובעת מהתשתית? כאמור, התשתית כוללת למעשה את אותם צינורות שדרכם מובל המידע שאנחנו מחפשים ברשת. או שאולי בכלל יש בעיה בספק? הספק הוא זה שמעביר את המידע מהאתר שבו אנחנו גולשים אל המכשיר שבו אנחנו עושים שימוש. 

איך לבחור מסלול גלישה שיתאים לנו? 

לכל אחד מאתנו, בסופו של דבר, יש צרכים מעט שונים. כאמור, יש אנשים שעושים שימוש אינטנסיבי מאוד באינטרנט ואילו אחרים עושים בו פחות שימוש. כמו כן, יש גם מקומות שבהם הרבה יותר מכשירים יהיו מחוברים בו-זמנית לאינטרנט ואילו במקומות אחרים מדובר על מכשיר אחד בודד שיהיה מחובר. חשוב להבין: כל הגורמים האלה ישפיעו על בחירת המסלול הנכון לכם ביותר. במילים אחרות, לא תמיד אתם חייבים לבחור מראש את המסלול הכי יקר שיש, כי זה מאוד תלוי בשימוש שאתם עושים באינטרנט. ניתן לראות שאצל חברת TRIPLE C, למשל, אתם יכולים לבחור בין חבילה שיש בה 40MB, 100MB או 200MB. מובן שכל מסלול כזה יעלה סכום אחר, ולכן יש טעם לבדוק ולהגדיר את הצרכים שלכם לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה לכם. 

למה דווקא TRIPLE C? 

אם יש לכם תשתית פעילה של בזק, אתם לגמרי מוזמנים לפנות אל חברת טריפל סי ולבדוק איזה מסלולים היא יכולה להציע לכם. החברה הזאת, שהוקמה אי שם בשנת 1989, היא הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות בכל מה שקשור לאינטרנט שלכם. מעבר לכל המסלולים שהיא יכולה להציע לכם בהקשר של גלישה באינטרנט, היא יכולה לספק לכם גם פתרונות ענן, אפשרות להוספת כתובת IP ואפשרות להוספת סינון בחינם. יש אופציה, בכל המסלולים של החברה, גם להוסיף ציוד קצה, כך שבסופו של דבר, החוויה שלכם כלקוחות, תהיה כאן מאוד נוחה. אין מקום לחשוב פעמיים. אם אתם רוצים אינטרנט ברמה גבוהה ואם אתם רוצים להיות בטוחים שגם כאשר יש תקלה תקבלו מענה כמה שיותר מהר, טריפל סי זו האפשרות הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה, אז למה אתם עדיין מחכים?

תגובות לפוסט:
שתפו בכל הכוח
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin