שירות seo בישראל

איך לבחור חברת SEO אמינה ומומלצת?

שתפו בכל הכוח
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

תחום הקידום האורגני הוא תחום מסועף, מורכב, מסובך -תקראו לזה איך שתרצו. העבודה על קידום אתר בגוגל היא מאוד סיזיפית ומקיפה קשת רחבה של נושאים ודברים שצריך לדאוג להם במהלך השבוע, החודש והשנה. אתר המקודם בצורה חובבנית או אצל מקדם שלא מתעדכן לעתים קרובות בעדכונים ובחידושים של גוגל במנוע החיפוש עשוי לגרום לנזקים בקידום האתר שלכם, יותר מאשר לתועלת כמובן. בשל מידת הפופולריות של התחום יש לא מעט אנשים המציעים את עצמם כמקדמי אתרים. כתבה זו תסייע לכם ללמוד כיצד לסנן מועמדים ולבחור חברת קידום אתרים שמציאה שירותי seo איכותיים, יודעת מה היא עושה ומתאימה לצרכים שלכם.

ראשית – חברה או מקדם פרילנסר?

האם אתם רוצים לעבוד מול חברת קידום אתרים או מול מקדם פרילנסר? יש יתרונות וחסרונות לשתי האופציות. חברת seo לרוב תהיה מורכבת מיותר אנשי צוות כך שאם אחד מהם לא מרגיש טוב חס וחלילה או מסיבה אחרת לא מגיע לעבודה יש אדם אחר שיטפל באתר שלכם במידת הצורך. כמו כן חברת קידום אתרים לרוב תהיה עם כמות לקוחות גדולה יותר והכנסה גדולה יותר כדי לתחזק את עצמה, משמע תקציב גבוה יותר לכלים ומשאבים שונים. מצד שני אצל מקדם פרילנסר תקבלו יותר יחס אישי ותשומת לב אם זה מה שחשוב לכם והוא עובד על כמות מצומצמת יותר של פרויקטים. 

מה לגבי התמחור של העבודה?

קידום אתר בגוגל דורש משאבים רבים. מלבד שעות העבודה על האתר והאופטימיזציה שלו, ההתאמה שלו לגלישה גם במובייל ובמסכים שונים ושיפור חווית המשתמש באתר – הרי שצריך לדאוג גם לתכנים רבים לאתר ולקישורים המהווים חלק חשוב בכל הליך קידום. משאבים אלה יקרים ולכן מקדם אתרים המציע לכם קידום במחיר מאוד מוזל צריך להדליק לכם נורה אדומה. זאת מבלי להספיק שעבודה מקצועית בקידום נעשית באמצעות כלים שונים שמרביתם עולים כסף.

תיק עבודות ואיך לבדוק אותו?

חשוב לבדוק את תיק העבודות של המקדם/חברת הקידום. בתיק העבודות תוכלו למצוא לקוחות קיימים או לקוחות עבר שהחברה פעלה משמעותית להביא אותם לתוצאות הראשונות בגוגל. בדקו שהביטויים הם לא ביטויים סתמיים ללא תחרות או נפח חיפושים. בדקו אילו סוגי לקוחות הוא מקדם. האם אין ניגוד אינטרסים בקידום שלכם ושל מתחרה שלכם ועוד.

המלצות זה שם המשחק

"לקוחות מרוצים הם אלה שממליצים" – כך אומר לנו דניאל מסטר, בעלי חברת מסה מדיה ומומחה לקידום אתרים. לכן כדאי לבדוק את ההמלצות על החברה, כולל פידבקים שליליים או ניטרליים אם יש כאלה. 

תגובות לפוסט:
שתפו בכל הכוח
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin